June 20, 2024

D4DJ Girls In Many Countries!

Hey Guys, These D4DJ Girls Are From Many Diffrent Countries, I Love It When Idols Come From Many Different Countries!


"Bonjour, je m'appelle Mana Kase, je viens de France !" - Mana Kase


"Bonjour, je m'appelle Lumina Ichinose, j'ai été fabriquée à l'origine dans une usine de robots française à Paris, mais je suis venue ici pour être avec les humains dans un groupe d'idoles connu sous le nom d'Unichord, j'aime être moi-même avec mes amis humains!" - Lumina Ichinose


"Hi, I'm Veronika, I'm From The UK, Nice To Meet You" - Veronika


"Hi, I'm Sophia, I'm From Canada, Nice To Meet You!" - Sophia




No comments:

Post a Comment

Rina's Post Features!

I Watched HOI…And Thinking About Sharing Some Clips To My Best Friends From School Who Love This Show!

  Hey Guys, I Watched HOI Today, And It’s Cool, Also I’m Sending Some Clips To My Best Friends From School Because I Miss Them Over The Summ...

The Most Popular Rina Posts!